Bagă Neamule!

joi

Buricul Pamantului

(hei, n-am zis ca e fix una pe zi, nu?)
Salut(balada)


Buricul Pamantului s-au format demult. Asa de demult ca nici vocalu nu mai stie cand. S-au despartit si s-au refacut(doar cu vocalu ramas) in 2002. Au avut album, "Generatia mea", online-only(se gaseste pe www.buricul.com) iar anu trecut au lansat inca unul, "Suflet Flamand". Fara succes comercial, sunt niste oameni care doar iubesc muzica, nu traiesc din ea. De un an nu prea au mai concertat, inregistrand albumul "Virtual", ce va fi lansat anul viitor.

Fa-ma sa zambesc(balada, cover Bob Schneider)


Ei sunt Elsis Matei(voce), Viorel Costin(chitara si elementul sexos),Mihai Buta(Bass) si Adrian Tecoanta(tobe).

In mintea mea(asta nu mai e balada)


BTW, au avut un videoclip pe Atomic. Multa lume credea ca e OCS, dar nu e. Merge cu spiritul de sarbatori.

Etichete: , ,

posted by Fen at 13:54

2 Comments:

si totusi, din 2006 (29 decembrie, inca imi amintesc seara aceea in imperium) nu au mai avut niciun concert. nici de album n-am mai auzit nimic.

intre timp, eu am ajuns de la 15 la 17 si se simte diferenta de perspectiva catre muzica.

SI TOTUSI, mi-ar placea sa vad ce mai scot. muzicalmente vorbind.

3 august 2008 la 16:25  

Salut
Ne-am despartit,asa cum am anuntat pe site...
Eram pe la jumatatea albumului Virtual...
Referitor la activitatea muzicala, ne continuam munca fiecare...

14 iunie 2010 la 01:42  

Trimiteți un comentariu

<< Home