Bagă Neamule!

luni

Los Pogos

Formatia s-a format in anul 2002. Au 4 albume:
-un demo in 2003
- Punk Romania (2004 - compilatie de formatii romanesti)
- Punk's Not Bad (Live Felsziget 2004)
-
2005 Punk-Rock Unity I. (Compilatie)
Mute dintre melodiile lor sunt in limba maghiara, de aceea lumea ii considera unghuri, dar ei sunt romani, chiar daca vorbesc alta limba....
Componenta :
-
Egyedi Zsolt (Zsolti): voce, bass
- Tofan Levente (Levi ): chitara, voce, vocal
- Mihai Pop (Mishu Mic): chitara, voce, vocal
- Vigh Zsolt (Coco): tobe

Imi pare rau dar nu sunt acasa, deci nu am cum sa postez nimic de la ei... :(

Etichete: , ,

posted by Vlad RvR at 04:51

1 Comments:

Salut!
Sunt Zsolti, din Los Pogos. Acuma am gasit decrierea trupei mele pe siteul tau... Ideea e, ca noi nu numai, ca vorbim alta limba, avem numele noastre maghiare, dar chiar suntem maghiari din Romania. Deci trupa e o trupa multietnica din Romania si nu e o trupa romana, cum nici noi nu suntem romani (doar unul, altul dintre noi).
Maghiarii in majoritate traiesc in Romania din 1920, de cand Transilvania a devenit parte a Romaniei. Si pana atuncea am trait aici in Transilvania si Partium (partile langa granita cu Ungaria), doar ca popor majoritar, pe teritoriul Ungariei. Deci nu degeaba vorbim o alta limba. Din secolul al IX. pana in sec. XX. Transilvania era partea Ungariei precum si alte teritorii, care acuma nu mai sunt (acuma fac parte din Slovacia, Austria, Croatia, Ucraina, Serbia). Maghiarii fac parte dintr-un alt neam, nu-s romani, doar traiesc pe teritoriul Romaniei, cum nici romanii din Ungaria nu sunt maghiari, ci romani, care traiesc in Ungaria. Sau cum romanii au trait si pe teritoriul Ungariei pana in 1920 si tot nu erau maghiari ci romani.

Atat a fost mica mea corectare.
Mersi.
Salut!
Zsolti

24 ianuarie 2010 la 01:42  

Trimiteți un comentariu

<< Home